Jestem zainteresowany zakupem Państwa aplikacji jako, że jest to połaczenie CRM z systemem mailingowym.
Chciałbym jednak dopytać o kilka istitnych kwestii, ponieważ moja baza będzie miała kilkaset tys. rekordów, które zaimportowałbym do systemu. Pytania:
1. Czy system unika wysyłania maili dla tych adresów zwielokrotnionych w bazie? Chodzi o to by jeden adresat nie dostał kilku maili ponieważ jego adres jest wielokrotnie zapisany w bazie. Czy system umożliwia wyszukanie i usunięcie zdublowanych wpisów adresów e-mail?
2. Czy w jakiś spso moge zintegrować konto pocztowe z systemem, tak by system CRM rejestrował historię korespondencji z klientami zapisanymi w bazie systemu? Np. przez IMAP?
3. Czy system rejestruje tzw, odbicia miekkie (autresponder) oraz twarde (nie ma tekiego adresu lub domena nie istnieje) i ustawia na tych rekordach odpowiednie statusy/flagi, któr poźniej pozowlą zrobić z tym prządek. A może system w jakiś sposób sam to porządkuje.
4. Jeśli Czy odpowiedzi na adres e-mail, z którego został wysłany mailing są rejestrowane w systemie i ustawiaja odpowiednie statusy/flagi na adresach spod których trafiły odpoiwedzi? Czy osoba obsługująca system może wyfiltrować tego typu adresy na które trafiły odpowiedzi z mailing. Chodzi oczywiście klasyczne odpowiedzi a nie odpowiedzi rejestrowane linkami/tokenami w treści wiadomości.
5. Czy mogłbym otrzymać jakiś manual do sytemu mailingowego z bardziej szczegółowym opisem funkcjonalności niż na stronie?
Z gory dziekuję za odpowiedzi,
RC