Witam,
Może rozpiszę jak dokładnie system działa i to rozjaśni trochę sprawę.
Przede wszystkim należy skonfigurować "Mail Server Settings" które znajduje się pod Menu->Administrator. Zakładając że nie korzysta Pan z konfiguracji z poziomu php.ini, należy wybrać "remote smtp server" (zdalny serwer smtp), podać adres e-mail, adres serwera, zaznaczyć SMTP authorization i podać użytkownika (najcześciej znów adres e-mail) i hasło.
Zapisanie tych ustawień umozliwia systemowi wysyłanie wiadomości e-mail takich jak informacje dla nowo stworzonych użytkownikach czy wiadomość o błędzie. Ta sama konfiguracja jest wykorzystywana również przez Campaign Manager'a.
Następnie istnieje możliwość zmiany nazwy nadawcy i adresu z poziomu konfiguracji CampaignManager'a. Te ustawienia zmieniają jedynie to co jest wysyłane do adresatów wiadomości z CM.
Teoretycznie nie powinno być żadnych problemów jeśli adres jaki ma być przesłany klientowi w nagłówku jest inny niż adres z którego jest tak naprawde wysyłana wiadmość. Nie mogę jednak kompletnie wykluczyć możliwości, że serwer mailowy blokuje wysyłanie wiadomości podając jako nadawce inny adres.
W takim wypadku najlpiej w "Mail Server Settings" użyć konta które chcemy żeby było wyświetlane dla klienta we wiadomości i ten sam adres e-mail podać w konfiguracji Campaign Manager'a.
Mam nadzieję, że ten opis pomoże rozwiązać problem.
Pozdrawiam,
Arek