Witam,
dziękuję za wyjaśnienia.
mam jednak pewne wątpliwości ponieważ u mnie Wydarzenia wyświetlają się w/g innego kryterium niż data.Mam wrażenie ,że losowo .
Nie jest to problem przy kilku wydarzeniach ,ale jesli mam prześledzić historię negocjacji z różnymi kontaktami w firmie prowadzone telefonicznie,mailowo i na spotkaniach
to trzeba włożyc sporo pracy żeby nie przegapić czegoś ważnego.
Dlatego mam skromny postulat aby dało się wyświetlić wszystkie wydarzenia dotyczące danej firmy łącznie z mailami w jednym miejscu z możliwością sortowania w/g różnych kolumn.
Proszę tego co napisałem nie traktować jako uwagi rozkapryszonego i rozpieszczonego użytkownika Waszego programu.Jestem pełen uznania dla funkcjonalności i możliwości programu.
Podziwiam ogrom pracy ,który włozyliście Państwo w to dzieło.
z poważaniem
Leolandia