Cześć!
1. Podaj proszę dokładniej gdzie nie możesz dodać osoby (Gdzie w menu, nazwa modułu, jakie wydarzenie), bo tak to dość ciężko zrozumieć o co dokładnie chodzi. Mogę tylko powiedzieć, że w niektórych polach wymagany użytkownik musi być w jakiejś grupie. Np pracownik. Jeśli nie masz nikogo w grupie pracowników, to nie będziesz mógł nikogo dodać. Grupy zmieniasz w edycji kontaktu w zakładce "Login panel" (nie pamiętam teraz jak po polsku jest przetłumaczona). Pamiętaj że kontakt i użytkownik to dwie różne sprawy. Użytkownik, to osoba z loginem, która może się zalogować do EPESI. Użytkownik zawsze ma swój kontakt w systemie, ale kontakt nie musi być użytkownikiem.
2. W tym momencie nie ma takiej możliwości.
3. W EPESI z emailami chodzi o to, że EPESI czasem może wysyłać maile i dlatego konfiguruje się serwer smtp. Np można sobie ustawić aby błędy, które niestety czasem się pojawiają były wysyłane do administratora systemu. To jedna sprawa.
Druga rzecz to w EPESI jest zintegrowany RoundCube. Można ustawić sobie konto pocztowe w Menu/Moje ustawienia/Panel sterowania/Konta email. Jest to wygodne o tyle że można sobie maile archiwizować pod firmami albo kontaktami, a potem łatwo je znaleźć.
4. Jeśli mowa o tzw Click2Fill (Kliknij wypełnij), to wklejasz tekst w pole, klikasz przycisk poniżej, pojawiają Ci się ramki ze słowami. To są przyciski. Klikasz w jakieś w odpowiedniej kolejności, a następnie klikasz w pole tekstowe w formularzu i te zaznaczone słowa trafiają tam w kolejności w jakiej były zaznaczone. Bardzo wygodne o tyle, że jak znajdziesz dane firmy na stronie albo w stopce maila, to nie trzeba przepisywać ręcznie, albo ręcznie wycinać i wklejać, tylko kopiujesz całość, albo nawet więcej niż trzeba, a potem wybierasz to co ważne i wklejasz w odpowiednie miejsca.
Mam nadzieję, że byłem choć trochę pomocny i czekam na odpowiedź co do pierwszego pytania.
Pozdrawiam,
Adam