Nie za bardzo rozumiem koncepcji.
Spotkanie jest wydarzeniem, które odbywa się określonego dnia i o określonej godzinie (lub danego dnia).
Rekord w module Telefony to albo przypomnienie, że ktoś dzwonił i wymagana jest jakaś akcja, albo przypomnienie kiedy użytkownik powinien oddzwonić. Opisane to jest w tym poście: viewtopic.php?f=8&t=1503
Kalendarz już pokazuje i spotkania i telefony. Użytkownik musi się zdecydować czy stworzyć spotkanie, zadanie (typu task/to-do) czy telefon. Nie ma sensu duplikować i mieszać tych 3 rzeczy, każde z nich ma swoje własne funkcje i przechowuje innego typu dane. Wszystkie one powiązane są przez osobę (Kontakt) lub firmę i pokażą się w jego historii.
Przy zamykaniu, a dokładniej zmianie statusu, spotkania, zadania czy telefonu można je po prostu zamknąć, lub stworzyć tzw. "follow-up" czyli kontynuację. Np. po wykonanym telefonie umawiamy się na spotkanie w tej sprawie:
Jak widać można wpisać notkę i wydarzenie to będzie powiązane z innym. Proszę to sobie przetestować (u siebie lub na demo).
Tak działa większość aplikacji typu CRM/SFA i w taki sposób powinno się też używać EPESI.