Witam,
Przede wszystkim jeżeli osoba pozyskała lead to powinna go sama wprowadzić. Jeżeli tego nie potrafi zrobić to po co w ogóle wdrażać CRM w firmie?
Każdy wykonuje swoją własną pracę. Więc to jest optymalny scenariusz, ale oczywiście różne firmy komplikują sobie niepotrzebnie życie. Może faktycznie u was w firmie tak musi być, w takim razie współczuję i obawiam się, że dopóki nie przekona Pan użytkowników do nowych narzędzi pracy stworzy Pan system bezużyteczny i nie odpowiadający prawdzie.
Jeśli naprawdę chce Pan stworzyć taki system informacji, który z założenia tworzy informacje niezgodne z prawdą to tak - musi się Pan wylogować i zalogować jako ktoś inny. Takie uprawnienia ma Super Administrator, z oczywistych względów. Więc musi Pan dać wprowadzającym dane takie uprawnienia. System, gdzie data entry ma uprawnienia superadmina wygląda przerażająco.
Nie pisze Pan nic o poziomie dostępu danych dla jakich grup pracowników. Każdy pracownik może zmienić perspektywę i zobaczyć publiczne rekordy innego użytkownika. Chyba, że zmieni Pan uprawnienia. To co Pan chce zrobić najprawdopodobniej można załatwić modułem Account Manager.
Proszę opisać tu swój przypadek i podpowiemy jak ustawić grupy dostępu. To się da zrobić. Ale jak Kowalski wprowadza dane to Kowalski wprowadza dane. Tego nie zmienimy. Odzwierciedlamy w systemie tak jak się rzeczy mają w rzeczywistości.
Proszę doinstalować moduł Account Manager i stworzymy uprawnienia aby przypisać osobę która pozyskała lead - czyli właśnie Account Manager. Widzi Pan jak na dłoni w historii rekordu: stworzony przez Kowalskiego a opiekunem konta jest Nowak, czyli on pozystkał lead. Nawet jak Pan zmieni kiedyś opiekuna to w historii Nowak będzie pierwszym opiekunem, czyli to on pozyskał lead.