Wydaje mi się, że przeszkolenie pracowników będzie lepszym rozwiązaniem niż zmiana kodu. W polu klient można wybrać osobę albo firmę, ponieważ są sytuacje gdzie dzwonimy do firmy na numer kontaktowy i nie wiemy z kim będziemy rozmawiać. Pole klient jest wymagane, więc na pewno musi się tam "coś pojawić". Zatem to tylko kwestia użytkownika, co tam wybierze. Może przecież wybrać osobę, a wtedy i tak będzie widać z jakiej firmy jest ta osoba.
Oczywiste jest, że dodając nową rozmowę z widoku rozmów to pole nie będzie wypełnione, bo przecież system sam się nie domyśli, co my chcemy zrobić.
Natomiast sprawa "trudności" wyboru kontaktu jest tutaj moim zdaniem dość sporna. Domyślnie powyżej 50 kontaktów mamy wyszukiwanie po wpisanym tekście, a do 50 wybór z listy. Jeśli 50 osób na liście to za dużo to można to zmienić w ustawieniach użytkownika, żeby zawsze było wyszukiwanie.
[quote:1p50z84w]Co trzeba poprawić w kodzie żeby w polu 'Powiązany z' pojawił się od razu odpowiedni kontakt? [/quote:1p50z84w]
Rozumiem, że po kliknięciu nowej rozmowy z poziomu kontaktów, wybrany kontakt ma się pojawić dwa razy - raz w polu "Klient", raz w "Powiązany z" ? Po co?
[quote:1p50z84w]Czy jest szansa na wprowadzenie ułatwienie wyszukiwania również w tym miejscu?[/quote:1p50z84w]
Co mam rozumieć jako ułatwienie wyszukiwania?
Pozdrawiam,
Adam