[quote="Jasiek":27pw8cus]Witam,
Odpowiem Panu na każde z pytań osobno:[/quote:27pw8cus]
Dobrze
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]Jestem nowym użytkownikiem EPESI. Użytkuję program od 22 stycznia b.r. Mam kilka pytań odnośnie funkcjonalności aplikacji:
* w jaki sposób spersonalizować menu użytkownika standardowego i przenieść te upranienia na kilku innych użytkowników?
[/quote:27pw8cus]
Co rozumie Pan pod pojęciem spersonalizować? Menu jest generowane automatycznie w większości przypadków na bazie poziomu uprawnień do systemu. Nie przenosi się żadnych uprawnień. Za pomocą silnika CRUD nazwanym Record Browser i połączonym Advanced Permission System określa się grupę poziomu dostępu np. Pracownik czy Menadżer. Jeżeli użytkownik nie ma dostępu do żadnego z rekordów z danego modułu to taka pozycja w menu nie będzie w ogóle wyświetlana. Dzieje się to automatycznie. W innych przypadkach można zdefiniować czy zablokować dostęp do pewnych modułów. Jest to zbyt szeroki temat aby opisać w jednym paragrafie i musiałbym znać dokładnie pożądane efekty aby coś więcej na ten temat powiedzieć.[/quote:27pw8cus]Załóżmy, że mam 20 użytkowników zwykłych i chcę ustawić im te samo menu (wygląd, dostęp, preferencje, tec.). Mogę 20x wyklikać z osobna wszystko, badź też ustawić ustawienia dla grupy i przypisać użytkowników, bądź też skopiować ustawienia z jednego usera na pozostałych.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* chcę utowrzyć dwie firmy, które są niezależne, czyli zdublować struktury - jedynie superadministrator ma mieć dostęp do obu firm, administraorzy i inni mają
mieć dostęp jedynie do własnej firmy - tak, wiem jest taki topic, ale nie działa bądź sam nie rozumiem do końca
[/quote:27pw8cus]
W takim przypadku proszę postawić dwie niezależne instalacje. Będzie Pan superadminem obu i wszyscy pozostali nie mają żadnych uprawnień z drugiego systemu.[/quote:27pw8cus] Firma, w której pracuje jest grupą kilkunastu podmiotów, które uaktywniają się na czas tworzenia projektów np. marketing internetowy, agencja fotograficzna, agencja reklamowa, firma budowlana, firma developerska. Czyli mam założyć kilkanaście instancji aplikacji i co jakiś czas je po prostu wygaszać. Do tej pory korzystamy z aplikacji, w której na czas założenia projektu nowego tworzy się strukturę firmy i wrzuca zadania. Obieg dokumentów, struktura są defaultowo wpisane w system. Myślałem, że mogę np. to, co utworzyłem w EPESI skopiuję jako nowa struktura, dodam/usunę użytkowników i przypiszę ich do konkretnego projektu.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* na liście kontaktów/firm/etc. chciałbym móc zwiększyć ilość wierszy na stronie z 50 do np. 100
[/quote:27pw8cus]
Nie polecam. Jest to możliwe ale ostatnio ustawiliśmy domyślnie 25 wierszy ze względu na problemy na pewnych serwerach na których ustawienia PHP i MySQL są nieadekwatne i powodują blędy między innymi w zapisie sesji. Efektem tego są rożnego rodzaju błędy np. może nie działać dodawanie nowych rekordów.
Ustawienia powinny być takie, aby - w zależności od rozdzielczości ekranu - pojawiała się cała tabela łącznie z paskiem nawigacyjnym i bez paska przesuwania po prawej:
[attachment=0:27pw8cus]Prawidlowe.png[/attachment:27pw8cus][/quote:27pw8cus]
Teraz rozumiem.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* chciałbym uzyskać podobną funkcjonalność modułu Zarządzeni Projektami, co http://www.teamworkpm.net/[/quote:27pw8cus]
Niestety nie mamy czasu obecnie na analizy innych aplikacji. Zapewne jest to możliwe modyfikując istniejący moduł Projektów lub przez napisanie własnego.[/quote:27pw8cus] W skrócie działa to tak: mogę utworzyć w tym programie kilka projektów i do każdego z nich przypisać konkretnych użytkowników tak, że użytkownik A może być w Projekcie1, a użytkownik B może być w Projekcie1 i Projekcie2. Fajnie byłoby mieć PM o takich możliwościach jak wspomniany w EPESI, ewnetualnie zintegrować go razem.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* interesuje mnie moduł raportowania: zarząd/kierownik sprzedaży może analizować co robią pracownicy, ile skutecznych/nieskutecznych telefonów wykonali, ile maili wysłali, ile skutecznych/nieskutecznych transakcji było[/quote:27pw8cus]
Istnieje raport aktywności użytkownika w którym wszystkie akcje są widoczne.[/quote:27pw8cus]Myślałem o czymś mocniejszym, bardziej rozbudowanym np. z wykresami. Osoby, które pracowały w korporacjach m-dzynarodowych mają swoje przyzwyczajenia w tym zakresie.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* codziennie powinny być wysyłane dzienne raporty z wykonanych i przeterminowanych zadań do przełożonego i zarządu[/quote:27pw8cus]
Jest to zaprzeczenie idei naszej aplikacji. Raporty się nie wysyła tylko ogląda. Jeżeli użytkownik musi uzyskać raport np. wysyłany drogą e-mailową na skrzynkę, to znaczy że nie potrafi zalogować się do aplikacji i wykonać prostej opearcji i raczej nie jest dobrym kandydatem na takie rozwiązanie. Proponuję rozwiązać to właściwym treningiem użytkowników i zmianą procedur w firmie.[/quote:27pw8cus] Jeśli powiedziałbym prezesowi, że raportów nie będzie i trzeba się dzień w dzień logować do systemu, a jeśli pan nie potrafi, to jest pan kiepski - byłoby to równoznaczne z utratą zatrudnienia przeze mnie w mniej niż 10 sekund. Obecnie używane aplikacje wysyłają dzień w dzień raporty o przeterminowanych i aktywnych zadaniach do w/w osób za pomocą Sendmaila.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* jak zintegrować Dropboxa z programem[/quote:27pw8cus]
W tej chwili nie przewidujemy integracji z Dropboxem. EPESI ma swój własny sposób przechowywania notatek i załączników (plików), które automatycznie zapisywane są w "chmurze".[/quote:27pw8cus] Rozumiem
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]* jak wysyłać/odbierać załączniki maks. 20MB[/quote:27pw8cus]
To są zagadnienia ustawienia serwera w szczególności php.ini np. Post Max Size. Aplikacja EPESI nie daje żadnych limitów na wielkość plików.[/quote:27pw8cus] Co do PHP dziękuję, myślałem że program też jest wyczulony na tego typu ograniczenia.
[quote:27pw8cus][quote:27pw8cus]Czy jest możliwość komercyjnego wdrażania EPSI i pomocy z Państwa strony? Gdzie można się podszkolić bardziej niż czytając forum?[/quote:27pw8cus]
Oczywiście że jest możliwe. Darmowe wsparcie techniczne jest możliwe przez to właśnie forum. Dokumentacja znajduje się na stronie: http://www.epesi.org
Oferujemy wsparcie techniczne Premium Support (płatne): http://epesi.pl/pomoc-premium
W ramach takiego wsparcia dokonujemy prac typu:
- migracja danych
- modyfikacje i ustawienia pól i uprawnień
- pomoc z ustawieniem serwera, itd.
Pomoc taka nie obejmuje tworzenia modułów na zamówienie klienta - takiego typu prace są wyceniane indywidualnie.[/quote:27pw8cus] Gdzie i w jaki sposób się zgłosić w sprawie wyceny potrzeb?