To zależy o czym mówimy. Jeśli chodzi o pocztę wysyłaną z RoundCube, to jedyne co EPESI może mieć wspólnego to globalna sygnatura, która jest dodawana do każdej wiadomości i można ją ustawić / zmienić w Menu -> Administrator -> Sygnatura poczty wychodzącej. Reszta to jest kwestia serwera na który jest ustawione konto w RoundCube.
Druga opcja to maile wysyłane bezpośrednio z EPESI - zakładanie użytkowników, raporty błędów. A to na pewno zależy od ustawień poczty wychodzącej dla EPESI. Menu -> Administrator -> Ustawienia serwera pocztowego. Jest tam wybór między ustawieniami lokalnymi PHP (ustawienia lokalne PHP mogą wskazywać na jakiś inny serwer niż ten na którym chodzi EPESI). Ta opcja może powodować jakieś problemy ze spamem. Druga opcja to ustawienie wysyłania poprzez inny serwer SMTP. Polecam wybrać drugą opcję i ustawić zaufany serwer SMTP. Jeżeli będą problemy z ustawieniami to chętnie pomogę - brakuje tam aktualnie jednej opcji jeśli chodzi o wybór sposobu zabezpieczenia połączenia. Czekamy na nowy release.
Pozdrawiam,
Adam