Proszę się upewnić, że użytkownik, który miał dostać email z powiadomieniem obserwuje dany rekord. Proponuję taki test: użytkownik A zacząć obserwować kontakt użytkownika B i włączyć powiadomienia emailowe. Zalogować się jako B i zmienić kontakt B. Jeśli nie przyjdzie email, a po zalogowaniu się na konto A zobaczymy na applecie powiadomień, że coś się zmieniło w kontakcie B, wtedy oznacza, że musi być jakiś błąd przy wysyłaniu email. Przeprowadziłem sam przed chwilą dokładnie taką operację i dostałem powiadomienie.
Aby dostać powiadomienie trzeba obserwować dany rekord - być może w niektórych przypadkach nie działa to tak jak powinno i rekord nie jest obserwowany. Sprawdziłem z zadaniami. Nowe zadanie utworzone przez użytkownika B dla użytkownia A powoduje wysłanie emailem powiadomienia do A.
Proszę sprawdzić logi serwera, ewentualnie logi serwera pocztowego jeśli jest to możliwe.
Pozdrawiam,
Adam