Witam,
zainstalowałem EPESI, jednak moje doświadczenie w konfiguracji CRMów ogranicza się do podstawowych zmian w MyBB czy phpBB 3... Myślałem, że sobie poradzę, jednak jestem zmuszony machać białą flagą i prosić o pomoc... zatem do sedna.
W firmie są 3 rodzaje pracowników:
- Call Center
- Handlowcy
- Szefowie
Potrzebuję to skonfigurować w ten sposób, by:
1. Call Center - mogą dodawać spotkania do kalendarza, w ramach spotkania, dodają podstawowe informacje o klientach - adres, nr telefonu itp. itd.
Następnie każde spotkanie jest przypisywane konkretnemu handlowcowi (np. Handlowiec1), ale też chodzi o to, by każdy z pracowników Call Center mógł przypisać spotkanie każdemu handlowcowi.
Dalej....
2. Handlowcy - odczytują owe spotkania, przypisane sobie, dostają alert na służbowego maila na tydzień i dzień przed spotkaniem, następnie Dodają klienta do bazy danych w CRM - owych klientów dodają w 3 kategoriach: 1. Spotkanie udane, 2. Spotkanie nieudane, 3. Spotkanie nie odbyło się. + oczywiście pozostałe dane klientów, czyli adres, nr tel itp.
Ważne jest to, by Call Center nie mogło dodawać klientów, by mogli dodawać tylko i wyłącznie spotkania do kalendarza z informacjami o kliencie. Handlowcy są nad pracownikami Call Center, więc naturalnie Handlowcy mają mieć więcej uprawnień - odczytywanie spotkań, dodawanie klientów.
3. Szefowie - tutaj jest dwóch administratorów i chcę, by każdy z nich miał wgląd do wszystkich danych - i spotkań, i klientów (chodzi o weryfikację spotkań itp...), do rejestru logowań, do modyfikacji użytkowników.
Zależy mi też na tym, by pojawiały się powiadomienia o nadchodzących spotkaniach na maila.
Proszę serdecznie o pomoc, gdyż od stycznia próbuję coś działać na własną rękę, ale nigdy nie wychodzi mi, w zasadzie to już na samym początku ponoszę porażkę - nie potrafię stworzyć użytkownika i nadać mu uprawnień do tworzenia spotkań - jedyne osoby, które mogą to robić, to Super admini, czyli szefowie.
Bardzo serdecznie proszę o pomoc.
W zamian za pomoc chętnie rozreklamuję CRM, a przy odrobinie szczęścia - zapłacę. 😉