Tak jak pisał Adam: do każdego rekordu w EPESI można podpiąć notatkę z opcjonalnym plikiem (lub wieloma plikami/załącznikami). Mogą one być w dowolnym formacie.
Sposób przechowywania plików w EPESI różni się od "tradycyjnego" tym, że plik zawsze jest dołączony do notatki w której można opisać jego zawartość a co za tym idzie jest to bardziej czytelne. Np. zamiast:
"Firma_ABC FV 04_20_2013.pdf" - co niewiele mówi
tworzymy notkę o treści:
"Faktura VAT numer 04/20/2013 dla fimry ABC za jakiś tam serwis czy produkt wysłana w dniu bla bla bla.. itd" i podpinamy ten plik jako załącznik.
Notki/pliki istnieją w kontekście struktury bazy danych a nie jak w tradycyjnym systemie operacyjnym poukładane w folderach (katalogach). Dzięki temu są one łatwiejsze do odszukania, bo zamiast pamiętać że dokument jest w katalogu np. "Firma/klienci/ABC" można ją znaleźć po prostu otwierając notatki pod rekordem firmy ABC.
Pliki można otwierać do przeglądu w przeglądarce internetowej lub ściągnąć na dysk lokalny do edycji.
Moduł notatek/załączników (Utils/Attachments) ma wbudowaną historię i automatyczne wersjonowanie.
Więcej na ten temat na naszym wiki: http://www.epesi.org/Record_Browser#Notes