Witajcie. W EPESI bardzo brakuje mi jednej funkcji, która służyłaby do kontaktów z klientami.
Klient wysyła e-maila z formularza kontaktowego. Mail trafia do EPESI i wysyłana jest odpowiedź na klienta maila z podanym ticketem. Całość korenspondencji na linii klient <-> firma można sprawdzić oraz udzielić odpowiedzi po podaniu ticketu na np. [url=http://www.crm.____.pl/korenspondencja]www.crm.____.pl/korenspondencja[/url]. Taką fajną rzecz widziałem w sklepie spodlady.com
Formularz: [url=http://www.spodlady.com/crm.php]http://www.spodlady.com/crm.php[/url]
Sprawdzanie wiadomości: [url=http://www.spodlady.com/crm.php?a=sprawdz]http://www.spodlady.com/crm.php?a=sprawdz[/url]
Czy jest szansa, aby wprowadzić coś takiego do EPESI ?