Witam,
przepraszam bardzo za zwłokę w odpowiedzi.
1
Kwestia usunięcia daty z wydruku, to tak jest to możliwe poprzez edycję szablonu faktury. W zależności od używanego szablonu należy skopiować odpowiednią wersję do nowego katalogu (aby przy aktualizacji nie zostały usunięte dokonane zmiany).
wchodzimy do modules/Premium/Warehouse/Invoice/theme
kopiujemy odpowiedni katalog dając mu nową nazwę. np PL -> PL_my
edytujemy PL_my/top.tpl zmieniając linie 14,15. {$date} to data wystawienia faktury. Trzeba to usunąć.
Następnie wchodzimy w Menu/Administrator/Invoice Printing -> klikamy w ActionBar "Refresh templates" -> i wybieramy nowy template dając mu nazwę.
2
Co do numeracji faktur to w tej chwili nie ma prostej opcji zmiany tego rozwiązania inaczej niż poprzez edycję kodu źródłowego modułu.
3
Odnośnie niemożliwości dodawania elementów to "winne" temu są domyśle uprawnienia.
Produkt do transakcji można dodawać gdy spełnione są poniższe warunki:
Transaction ID is set to record with Employee equal to User Contact and
Transaction ID is set to record with Transaction Date greater or equal to 1 week back or Transaction ID is set to record with Status smaller than Delivered
chyba, że ktoś jest managerem, to wtedy może dodać komuś element do transakcji.
Aby to zmienić trzeba zmienić uprawnienia dla tabeli "Items Order Details" ("Szczegóły zamówienia produktu")
Pozdrawiam,
Adam