Witam,
Chciałbym zapytać czy można by było rozważyć następującą funkcjonalność :
Archiwizuję maila
- klikam w klawisz archiwizacji
- otrzymuję możliwość wpisania słowa klucza ( z podpowiedzią itd)
- tenże klucz wcześniej przy zakładaniu danego wydarzenia wpisaliśmy w kartę wydarzenia.
- a więc, wybraliśmy klucz przy archwizowaniu i naduszamy > archiwizuj
Wynikiem jest przypisanie maila do kartotek uczestników korespondencji oraz do wydarzenia
Trzeba by się zastanowić nad ciągiem logicznym w/w ale rzucam pomysła i mam nadzieję na jego rozważenie
Poza tym sortowanie e-mail po dacie w kartotece klienta czy wydarzenia, lub grupowanie w ciągi : zapytanie > odpowiedź itd też by się przydało bo chyba teraz te maile wpadają tam wg porządku przypadkowego i jeśli jest ich większa ilość np 50 szt od różnych uczestników to rozpoznanie co było pierwsze a co po nim nastąpiło itd nie jest zbyt przejrzyste.
Może tam by można było nadawać jakieś atrybuty typu > zapytanie klienta, oferta dla klienta, zapytanie do dostawcy, oferta od dostawcy, korespondencja wewnętrzna ....
Poza tym w kalendarzu, w prostokącie wydarzenia, po najechaniu na znak "i" uzyskuję pełną informację o danym zdarzeniu, czytam, łapię za telefon i dzwonię do klienta. Tzn chciałbym ale muszę wejść głębiej aby uzyskać nr telefonu. Czy w oknie popup mógłby się pojawić nr telefonu ? Bo często nie ma potrzeby wchodzić głębiej....np gdy zadzwoniłem i klienta nie ma i ktoś inny od niego mówi żeby zadzwonić jutro o 10-tej. W takim przypadku nie edytuję karty zdarzenia tylko z poziomu widoku np tygodniowego kalendarza przekładam zdarzenie na jutro na 10-tą.
Pozdrawiam
Piotr