Po pierwsze - jeśli coś nie działa, należy znaleźć przyczynę. Zapewniam, że uaktualniliśmy wiele instalacji EPESI i poczta (Roundcube) działa. W praktyce najpierw testujemy nowe wersje najpierw u siebie, później na instalacjach którymi się opiekujemy i dopiero wtedy wypuszczamy już sprawdzoną i przetestowaną wersję publicznie. Nie mamy żadnych zgłoszeń podobnego typu, co znaczy że jest to problem specyficzny dla twojego serwera.
Aby się przekonać co nie działa należy sprawdzić logi: PHP, HTTP, SMTP - tam znajdą się informacje co i gdzie nie działa.
Innym podejściem jest zainstalowanie czystej instalacji EPESI, najnowszej wersji, na tym samym serwerze i przetestowanie jej. Jeśli działa, to wystarczy podmienić nazwy baz danych w pliku konfiguracyjnym i skopiować katalog /data. Proces jest opisany tutaj: viewtopic.php?f=3&t=1320&p=4512#p4499
Jeśli nadal nie działa - to znowu należy sprawdzić logi i wyszukać błędy.
Jeżeli twoje zmagania nie przynoszą pożądanych rezultatów - faktycznie należałoby zaangażować fachowca. Oferujemy pomoc techniczną Premium: http://epesi.pl/pomoc-premium - jeśli jesteś zainteresowany proszę o kontakt przez PM.