Najwyraźniej nie rozumie Pan zasady wprowadzania zintegrowanego systemu.
Jeżeli stworzy Pan zadanie w EPESI przechowuje ono całą historię zmian w bardzo wydajny sposób. Ma do tej historii dostęp potencjalnie każdy użytkownik, niezależnie kiedy został dodany do systemu. Dodatkowo Watchdog powiadomi w aplecie o zmianach wszystkie osoby, które obserwują dany rekord: osobę która stworzyła go, ososby przypisane do zadania a także dowolną osobę, która zdecydowała się obserwować ten rekord (np. menadżer może obserwować całą kategorię/rekordset).
Jeżeli używa Pan e-maili to:
1. Aby było poinformowanych np. 5 pracowników należy wysłać 5 e-maili. Jest to duplikowanie danych a to jest właśnie to czego chcemy uniknąć.
2. Jeżeli doda Pan nowego pracownika to:
a - albo musiałby mu Pan wysłać wszystkie e-maile jeszcze raz, albo
b - nie będzie o tym wiedział
Jeżeli e-mail jest centralnym punktem komunikacji w firmie to po co wprowadzać system typu EPESI?