Dobrze zacząłeś. Podział na osobne firmy to byłby jeden ze sposób. Aby zadziałało to co robisz, musisz wejść jeszcze w Menu / Administrator / Przeglądarka rekordów -> wybrać u góry "Kontakty", zmienić zakładkę na uprawnienia.
Wejść w edycję reguły [ View | Access: Employee ] i dodać regułę And tak jak na obrazku.
Powinno to działać, jednak logicznie rzecz biorąc nie jest to dobrze rozwiązane.
Lepsze wg mnie rozwiązanie to dodać poziomy dostępu (nie firmy) dla każdego z oddziałów, oraz dodać nowe grupy kontaktów (lub firm), do których będziemy przypisywać odpowiednich klientów. Wymaga to jednak więcej pracy.
(W common data klikaj po lewej ikonkę View aby wejść dalej)
Grupy kontaktów:
Menu / Administrator / Dane wspólne -> Contacts_Groups -> dodaj nową przyciskiem na pasku u góry - klucz oczywiście nie może się powtarzać
Potem poziomy dostępu:
Menu / Administrator / Dane wspólne -> Contacts -> Access -> dodaj nowy poziom przyciskiem na pasku u góry - klucz oczywiście nie może się powtarzać
Teraz edytuj użytkownika i w panelu logowania przypisz mu dodatkowy poziom dostępu tak żeby było Employee oraz ten drugi oznaczający oddział.
Teraz idź do edycji uprawnień Przeglądarki rekordów jak za pierwszym razem. Tym razem potrzeba trochę więcej zmian. Dla każdej z grup musisz dodać odpowiednie uprawnienia, gdzie Access to będzie ta grupa utworzona natomiast warunek to obecność kontaktu w danej grupie.
Coś takiego:
Ogólnie możliwości jest dużo. Osobiście nie mamy sprawdzonego takiego rozwiązania, bo nie mamy potrzeby takich restrykcji u siebie w firmie. Przyznam też szczerze, że nie rozumiem co jest złego w tym żeby widzieć klientów innego oddziału? Przynajmniej wiadomo, że ktoś będzie tylko raz w systemie.
Pozdrawiam,
Adam