Ha 😉
Jak napisałem na wstępie - usery piszą notatki gdzie się podoba lub gdzie akurat wypadnie. A potem nikt nic nie może znaleźć... Abo jeszcze gorzej, że troje pisze to samo ale kazdy w innym miejscu... Szczególnie jest problem w przypadku złożonych kontraktów z większą ilością uczestników.
Jest ustalone, że są stałe projekty głowne (to jakby grupy) typu m.in.: handel-sprzedaż, handel-zakupy, spedycja, usługi, umowy, finanse, windykacja, inne.
Notatki miały by być pisane do kontaktu i podpinane do jednego z projektów.
To rozwiązanie takie na szybko - aktywnych projektów jest znacznie mniej niż kontaktów, więc w miarę można opanować bałagan.
Ponieważ mogą być jeszcze notatki do biletów, to docelowo można by pomyśleć aby je również wiązać kontaktem lub firmą. Ideałem by było żeby z automatu przy notatkach pisanych do kontaktu lub do firmy w dodatkowym polu podawać projekt lub bilet i odwrotnie, przy notatkach pisanych do projektu lub biletu w dodatkowym polu podawać kontakt lub do firmę.
kontakt lub firma = > notatka <= add projekt lub bilet
projekt lub bilet => notatka <= add kontakt lub firma
Mam nadzieję, że teraz już jest jasne o co chodzi i sądzę że pomysł spinania jest wart rozważenia.
Ps.
No a co z tym określeniem "Trzeba tylko mieć uruchomione indeksowanie." ???