[quote="Jasiek":1k5yf9m4]Użytkownicy przypisani do innej firmy - XYZ - są traktowani jako współpracownicy tej firmy.[/quote:1k5yf9m4]W odniesieniu do ww schematu, dla pracowników A, B i C to firma główna, natomiast ABC to firma matka. Co znaczy że są współpracownikami i co z tego wynika?
Nadmienię, że jest to czysta instalacja stworzona jak pamiętam przed wersją 1.6 bez autom.przeniesienia danych. Nie było nadmiarowego gmerania po uprawnieniach, bo z uwagi na złe doświadczenia z nadpisywaniem przez aktualizacje staraliśmy się zrobić możliwie fabrycznie 😉 I to działało dobrze! Ten schemat jest tylko poglądowy, a łącznie firm podległych firmie matce jest teraz pięć. [quote="Jasiek":1k5yf9m4]Podczas tworzenia zadań, spotkań itd. - powinni pojawiać się do wyboru tylko pracownicy jednej firmy. Przypisanie firmy np. A do matki firmy ABC poprzez pole firma matka nie powinna nic zmienić.[/quote:1k5yf9m4]Tak nie jest - znaczy nie było. Dostępni byli wszyscy pracownicy skojarzeni pośrednio z firmą matką. Obecnie zrobiło się tak jak podajesz tylko dla firmy B. Firmy A i C widzą wszystkich podlełych firmie ABC.[quote="Jasiek":1k5yf9m4]Natomiast jest jeszcze pole powiązane firmy. Jeżeli użytkownik firmy ABC zostanie przypisany jednocześnie przez to pole do innej/innych firm, to będzie on widoczny jako pracownik tych firm.[/quote:1k5yf9m4]Tak, zgodnie z dużo wcześniejszymi opisami, podpowiedziami mieliśmy zrobione kiedyś jeszcze w wersjach 1.3 i na samym początku tworzenia nowej instancji Epesi również tak zrobiliśmy. Jednak nie pasowało absolutnie, że w wyniku dopisania innej powiązanej firmy, użytkownik stawał się automatycznie jej pracownikiem! W odniesieniu do firmy matki ABC - to jest ok, ale firmy córki A, B oraz C są od siebie nieżależne. Sprawdzając to odkryliśmy, że można te nadmiarowe firmy usunąć z powiązania i wtedy wszystko poprawnie i logicznie działa! (a raczej działało)[quote="Jasiek":1k5yf9m4]Proszę sprawdzić, czy taka jest sytuacja u was.[/quote:1k5yf9m4]Testowo dodałem dla dwóch użytkowników firmy B (tej źle działającej) kolejne firmy powiązane A i C. Teraz mają 3 powiązane A, C i matkę i w każdej z nich pojawili się jako pracownicy. Niestety przy nowym zadaniu czy spotkaniu ci użytkownicy nadal widzą tylko pracowników z B! Coś się spierniczyło i imho raczej od strony firmy B a nie jej pracowników. Przy okazji zauważyłem, że user z uprawnieniami pracownik może sam sobie i wszystkim innym pracownikom dodawać i kasować powiązane firmy oraz edytować firmę pracodawcę i firmę matkę. Wynika, że firma główna, firma matka i pracownicy, są traktowani na równi ze zwykłymi kontaktami. To teraz poza tematem, ale sądzę ze należy ograniczyć te uprawnienia, bo może powodem był jakiś gmerający pracownik.