Witam
Zadam kilka pytań na początek mój z systemem, bo zanim sam to wszystko posprawdzam i do wszystkiego dojdę to może zejść trochę przydługawo. Jakby ktoś poświęcił kilka minut, żeby chociaż pobieżnie odpisać, to bardzo bym prosił. Może część pytań wyda się komuś głupia ale jak pisałem w poprzednim poście, jestem nowy tu na forum i w użytkowaniu EPESI też. System przypadł mi do gustu, wertuje więc co mogę, żeby jak najbardziej go ogarnąć i sprawdzić czy będzie odpowiedni.
1) Znalazłem informację, że nie można mieć 2 instalacji na jednym kluczu przez dłuższy czas.
Stąd moje pytanie, czy jeśli np. będę sobie wdrażał przez powiedzmy 2 - 3 miesiące ten system i np. wykupię moduł importu i będę chciał go najpierw wypróbować na wersji testowej, żeby użyć go na docelowej, to będę musiał mieć ten sam klucz na obu wersjach albo 2 razy wykupić ten sam moduł na różnych kluczach? Jak powinienem to zrobić, żeby nikt nie miał uwag do mnie, że robię coś nie tak.
2) Czy jest moduł czegoś w rodzaju serwisu/helpdesku z dostępem dla klienta, że może się zalogować i sprawdzić status zlecenia?
Jeśli nie ma czy są jakieś przeciwwskazania by dostosować do tego moduł "bilet" lub "zadanie"?
I w związku z tym, czy jeśli dla biletów, zrobię pole "projekt" nieobowiązkowe, to po aktualizacji ono będzie znów obowiązkowe? Pytam w odniesieniu do użycia modułu "bilety" jako zleceń serwisowych ewentualnie.
3) Związane trochę z powyższym, czy da się zrobić system zgłoszeń przez klienta i tu pytanie o trzy opcje:
a) Czy da się tak, zrobić, że klient zakłada sobie konto (to ma być chyba niebawem moduł "Self Registration"), lub zakłada mu je pracownik i dodaje sam zgłoszenia, no i też może obserwować zmiany w zgłoszeniach swoich i widzi swoje wyposażenie? Chodzi mi o to czy to tylko kwestia nadania odpowiednich uprawnień?
b) Czy da się udostępnić formularz, przez który osoba niezalogowana wysyła zgłoszenie, które zapisuje się w systemie?
c) Czy da się zrobić tak aby klient, wysłał maila, na adres np. [url=mailto:pomoc@costam.pl]pomoc@costam.pl[/url], a system go odbierał i przekształcał/zapisywał jako jakieś zgłoszenie lub zadanie w zależności od odpowiedzi na punkt powyższy? - to mi w zasadzie nie potrzebne, jeśli miałbym powyższe choć w części funkcjonalności.
4) Powiadomienia mailowe i systemowe
a) Czy da się ustawić system tak, żeby po zakończonym zadaniu/bilecie/projekcie wysyłał informacje mailem do pracowników biorących udział i/lub do klienta dla, którego jest to realizowane.
b) Czy da się zrobić tak, żeby przed zakończeniem zadania, np. 3, 7, 14 dni (oczywiście jeśli zadanie będzie tyle trwało), system przypominał mailem pracownikom automatycznie o tym zadaniu.
c) Czy da się zrobić tak, żeby do "Wyposażenia" dodać pole daty, ustawiane z palca, coś w rodzaju np. przeglądu czy daty ważności licencji, żeby powiedzmy 30 i 14 dni przed tą datą, system wysyłał mail do pracowników (jakiejś grupy pracowników) i do firmy/kontaktu, do którego należy wyposażenie (jeśli oczywiście ma maila podanego w kartotece) z informacją, że upływa okres ważności licencji, czy zbliża się przegląd?
d) W odniesieniu do punktu 4c, czy da się dodać pole daty, ustawiane z palca, coś w rodzaju np. przeglądu czy daty ważności licencji, żeby powiedzmy 30 dni przed tą datą, system wyświetlił na ekranie startowym w osobnym boksie, informacje (listę) o tym, że zbliża się przegląd, tak jak jest lista aktywnych zadań wyświetlana, w sensie w takiej formie?
e) Czy moduł powiadomień mailowych działa tylko przy tworzeniu nowych działań, czy można go w jakiś prosty sposób ustawić tak by powiadomienia były wysyłane, przy edycji przez innych czy dodaniu notatki, czy przy zamknięciu.