Do guzika już się dziś przyzwyczajałem, dzięki za informację o nowym GUI, będę go wypatrywał 🙂
co do emaili, to nie do końca to miałem na myśli. Mamy jednego maila firmowego na gmailu i bardzo dobrze on działa na roundcube. Z tym, że jedna pracownica mimo działającego roundcuba wysyłała na początku e-maile z ofertami do klientów bezpośrednio ze strony gmaila (tego samego co jest na roundcube), zamiast przez roundcuba, dlatego też nie u wszystkich klientów w zakładace e-mail są one powiązane. I moje pytanie jest takie, czy to można powiązać.
Dodatkowo chyba coś całkiem ostro popsułem, bo dodałem jej firmowego maila w zakładce Adresy e-mail, następnie odświeżyłem e-maile przyciskiem u góry. Wyświetliły się wtedy tam wszystkie maile wysyłane przez różnych pracowników stwierdziłem, że nie o to mi chodziło i zacząłem to stamtąd usuwać, a teraz w żadnym kontakcie/firmie, do których były wysyłane emaile przez epesi w zakładce e-mail nic nie ma.
Da się to jakoś cofnąć? albo macie może jakiś backup? bo chyba usunąłem po prostu wszystkie rekordy odpowiedzialne ze e-maile w epesi. Ups.
EDIT.
udało mi przywrócić rekordy, i emaile wysłane z roundcuba ponownie wyświetlają się w zakładace e-mail w Kontaktach/Firmach więc połowa sukcesu.
niestety namieszałem i teraz pod każdym mailem, są zaangażowane kontakty których nie powinno tam być i nie potrafię tego usunąć.
EDIT 2.
dzisiaj się okazuje, że do wszystkich maili wysyłanych przez roundcuba dołączają się te kontakty, które są obecne we wszystkich poprzednich.
Istnieje szansa to jakoś odkręcić?