Dzień dobry,
korzystałem z Epesi w mojej poprzedniej firmie i uruchomiłem również w nowej bo to świetny program.posting.php?mode=post&f=27#
Pojawiły się jednak trzy problemy, z którymi nie umiem sobie poradzić:
1/w terminarzu na pulpicie wyświetlają się w pierwszej kolejności zadania w kolejności utworzenia a dopiero po tym telefony, spotkania i zgłoszenia w kolejności terminów wykonania.
W Zdaniach na pulpicie zadania wyświetlają się w kolejności terminów wykonanie czyli poprawnie. Czy można zrobić żeby w terminarzu również wyświetlały się w kolejności terminów wykonania?
2/Próbuję dodać konto pocztowe Gmaila. Po wypełnieniu wszystkich pól i wybraniu"zapisz" część zapisów znika i oczywiście konto się nie zapisuje. Dzieje się tak zarówno przy koncie IMAP i POP3.
Z innymi kontami na localhost nie było problemu. Na czym może polegać problem?
3/Korzystam z wersji 1.7.0. W poprzednich wersjach w poczcie automatycznie pojawiały się katalogi Archiwum Epesi i Archiwum Epesi wysłane. Po naciśnięciu klawisza "archiwizuj" maile przenosiły się do katalogu Archiwum Epesi i zapisywały na koncie klienta. W wersji, której teraz używam jest katalog Archiwum, po wybraniu "archiwizuj" maile się do niego nie przenoszą ale zapisują na koncie klienta.
Czy tak to powinno działać ?
pozdrawiam
Elon16