Witam
Prosiłbym o wyjaśnienie poniższych kwestii.
1) Pole Assigned To - jak zrobić aby w tym polu widoczni byli wszyscy pracownicy, bo w tej chwili każdy pracownik widzi tylko siebie i nie ma możliwości przypisać do innego pracownika.
2) Do czego z założenia mają służyć te pola:
2.1) Charge
2.2) Next Service Date
2.3) Next Service Ticket
2.4) Interval (days)
Dokładnie to chodzi mi o dwie kwestie.
Pierwsza, to czy one jakoś mają za zadanie zautomatyzować czynności, czy tylko są jakby notatką?
Czyli np. "Next Service Date" to tylko wpisana data następnego serwisu, którą możemy jedynie wyfiltrować na liście zgłoszeń? Czy może jest to pole w jakiś sposób zautomatyzowane, że system gdy data będzie się zbliżać czy nastanie, gdzieś nam wyświetli monit czy powiadomienie?
Prosiłbym o wyjaśnienie właśnie pod tym katem działania tych 4 pól.