Już rozwiązałem. W RecordBrowser jakby uprawnienia mi się nie sumowały, przynajmniej nie wszystkie, w sensie pracownik z mniejszymi uprawnieniami mógł drukować tam gdzie oprócz jego grupy był Superadmin, a ten który miał te uprawnienia co on oraz jeszcze 2 dodatkowe nie mógł drukować. Sprawdzałem w RB oczywiście wcześniej kilka razy, bo nie sądziłem, że to może działać w ten sposób, teraz zostawiłem tylko: Dostęp: Employee i obaj już widzą poprawnie, nie wiem czy to tak powinno być ale dla mnie to wystarcza. Dzięki za nakierowanie, a w zasadzie utwierdzenie, ze tylko tam można coś zmienić w tej kwestii.
Co do screenshot, jest jedna mała ikonka bo nie było jej nigdzie widać ani na liście ani na karcie, w danym module, czyli tak jak pisałem w wymienionych modułach nigdzie, oczywiście mogłem wkleić listę zleceń oraz kartę zlecenia jednak uznałem, ze jak napisze nigdzie to znaczy, ze ani na liście ani na karcie.
Tak czy inaczej, dziękuję za nakierowanie.