Mobilna używana była sporadycznie, ale nikt dotychczas takiego problemu nie zgłaszał. Teraz sam sprawdzam i nie da się użyć email. W mobilnym menu nigdzie nie widać poczty. Może źle szukam?...
Mobilna wersja w ogóle nie wspiera e-mail. Proszę korzystać z innego klienta IMAP - każdy smartphone przychodzi z takim klientem.
Tu bardziej chodzi o tablety w firmie i jednoczesną obsługę kilku kont pocztowych do których użytkownicy nie mają (i nie mają mieć) loginów.
Powtarzam - jedynym rozwiązaniem jest założenie kilku kont pocztowych na każdym tablecie. Albo - skoro są to tablety - to używać ich w trybie Desktop a nie mobilnym - wtedy będzie działał Roundcube.
No tak, na niektórych tabletach udało na FF dzięki opcji "tryb stacjonarny", ale nie wszędzie to działa. Epesi na może gdzieś opcję wyłączenia/zablokowania trybu mobilnego? Może warto dodać ją do ustawień użytkownika lub administratora?
Tryb mobilny jst do szybkiego sprawdzania zdarzeń w EPESI, natomiast konto pocztowe polecam skonfigurować na IMAPie, bedzie miał to samo na tel i w EPESI
Post wcześniej napisałem - użytkownicy mają podłączone po 2-3 konta pocztowe do których nie mają (i nie mogą mieć) loginów. Po zalogowaniu tylko do Epesi mają mieć kompletny do wszystkich informacji do których są uprawnieni. Na telefonach czy tabletach wersja mobilna jest ok, ale w tym przypadku nie powinna się włączać bo wprowadza tylko zamieszanie i zbędne dociekania użytkowników. Dlatego przydał by się wyłącznik.
Bardzo dziwne ustawienia - użytkownicy bez prawa dostępu do własnej poczty... Nie wiem o co tu chodzi, jakieś wymysły IT dla ludzi, którzy w 21 wieku nie potrafią ogarnąć e-mail?
Zamykam temat bo nie ma sensu.