Dzięki za podpowiedzi.
Dzisiaj znowu siedziałem nad tym pół dnia i się poddaję. Brakuje mi 3 rzeczy do szczęścia ?
Już tłumaczę założenia: jest kilka salonów sprzedaży, w każdym pracuje 2 sprzedawców.
Klienci wszystkich salonów będą od teraz na wspólnym CRM.
Każdy własny salon mam dodany jako Firma, nie będę miał w Firma nigdy klientów - ci są wyłącznie w Kontaktach.
Czy możesz wycenić taką modyfikację:
Sprawa 1.
Dodając nowy kontakt ze ścieżki Kontakt -> Nowy kontakt (nie przez Firmy) Powiązana firma [pole mulitselect] domyślnie jest zaznaczone User_company czyli firma do której przynależy użytkownik dodający Kontakt
Sprawa 2.
Sprzedawcy z jednego Salonu (Firmy), widzą domyślnie wszystko z tego salonu - kontakty, telefony, kalendarz, spotkania, zadania. I w poszczególnych zakładkach i w apletach na pulpicie.
Do tej pory miałem to zrobione tak, że jeden Salon to jeden login i obaj sprzedawcy pracowali na jednym loginie. System ten ma jedną kluczową wadę - w raporcie aktywności, nie widzę kto de facto pracuje z CRM rzetelnie i obrabia kontakty a kto nie - muszę porównywać to z grafikami.
A tak byłby Pracownik1, Pracownik2 ale jeżeli pracownik 1 dodał zadanie, spotkanie, telefon, to pracownik 2 też go widzi u siebie.
Tak naprawdę do tego powinienem wykorzystać Perspektywę.
Ale:
1. nie działa mi (reinstalowałem epesi 2 razy) - kiedy próbuję stworzyć nowy Filtr to po wybraniu użytkowników Pracownik 1 SalonuX, Pracownik 2 SalonuX - ta nie zapisuje się. Znaczy zestaw się dodaje ale kolumna: "Użytkowników w kategorii" jest puste. Na wersji Epesi 1,5 działa ok, na najnowszej 1.8.2 nic z tego.
2. Perspektywa nie działa w Apletach na pulpicie.
Sprawa 3
Automatyzacja trochę tak jak opisałeś to wyżej.
Z tymże mam jedną akcję która zawsze ale to zawsze jest aktualna
Nowy Kontakt, Grupa: Abonent, Miesiąc zakończenia umowy (Data zakończenia umowy) -> Telefon na 6 miesięcy przed tą datą z tytułem : Przedłużenie umowy.
Z góry dziękuję,
zostawiam też mail: praca@zawi [dot] pl